Сторінки
- Головна сторінка
- На допомогу викладачам правознавства
- Веб - квести
- Відео
- Класне керівництво
- Корисні посилання
- ЗНО
- Карти
- Творчість моїх учнів
- Нормативні документи
- Мої напрацювання
- Кейс метод
- Улюблені притчі та висловлювання
- Майстер-класи
- Підручники та посібники
- ДПА історія України 9 клас
- Державна підсумкова атестація 11 клас
вторник, 24 марта 2015 г.
воскресенье, 14 декабря 2014 г.
До уваги учнів старших класів!
Давайте спробуємо "зібрати" кейс до поданих слів:
«Когда на свет я появился, как звать меня, откуда родом... - не спрашивай
меня. Я не люблю вопросы эти
Всю жизнь я в Джунглях выживал, но для чего, зачем - вопрос
открытый...
Здесь, в этих Джунглях, немного все переменилось, а может просто
старше стал, сильней..., не знаю.
Что ждет меня там - я никогда не знал. Но я всегда знал точно, что там меня
никто не ждет...
Меня почти никто не знает, Меня как будто нет. Я болтаюсь в Пустоте…»
Але спочатку спробуємо сформулювати проблему. З ідеями можна підходити особисто, а можна писати в блог, або в соц. мережах.
Любі десятикласники!
Починаємо готуватись до обговорення питання "Позбавлення батьківських прав - крайній захід, чи вияв гуманності з боку держави? "
Для цього вам необхідно переглянути відеороліки: "Історія, якої могло і не бути",
та "Я дитина, повинна мати сім'ю"
, а потім дати відповіді на питання анкети.
Сподіваюсь на плідну співпрацю, до зустрічі на уроці.
P.S. Для зручності і масовості опитування, ви можете давати відповіді і переглядяти відео в "КОНТАКТІ", модератор - Шило Анастасія.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)